CRM & Danışmanlık

 

CRM Süreç Danışmanlığı

Müşteri süreçleriniz konusunda kafanız mı karışık? CRM projenizi nasıl gerçekleştirmeniz gerektiği konusunda şüpheleriniz mi var? İş birimleri (satış, pazarlama, müşteri hizmetleri) ve Bilgi Teknolojileri (IT) olarak projenin hangi kısmında nasıl yer alacağınızı bilmiyor musunuz? Merak etmeyin yanınızdayız.

Mevcut süreçlerinizi dinliyor, dokümante ediyor ve iyileştirmenize yardımcı oluyoruz. Sistem kurmak ve başarıya ulaşmanıza yardımcı olmak bizim uzmanlığımız. CRM konusunda hem iş birimleri hem bilgi teknoloji departmanları ile bir araya geliyor, çözümünüzü süreç akışını en kolay ve etkin haliyle sağlayacak teknolojiyi inşa ediyoruz. Bu süreci kolayca gerçekleştirmek için bize ulaşın.

 

Pazarlama

Müşterilerinizin, pazarlama ve reklam aksiyonlarına olan tepkilerini zamanında takip edilebilir ve kazançlı pazarlama faaliyetleri planlayabilir, oluşturabilir ve sonuçlarını raporlayabilir olacaksınız.

  • Müşterilerinizi ve müşteri adaylarınızı belirli segment tanımlarıyla zenginleştirebilirsiniz.
  • İstenilen segment grubunu hedef kitle olarak bir pazarlama listesine ekleyebilirsiniz.
  • Pazarlama listesindeki tüm müşterilerinize ve müşteri adaylarınıza aktiviteler gerçekleştirebilirsiniz (SMS ve E-posta gönderme, ziyaret planlama, vb.)
  • Ayrıca çeşitli kampanyalar tanımlayabilir ve bu kampanyaların maliyetlerini hesaplayabilirsiniz.
  • Tanımladığınız kampanyaların duyurularını yapabilir, müşterilerin kampanyalara dönüş sonuçlarını, yani kampanyanızın başarısını ölçümleyebilirsiniz.
 

Satış

Satış süreçlerinizi yeniden şekillendirebileceğiniz, var olan süreç adımlarını kolaylıkla uygulayabileceğiniz, satış ekibinizin hızlı adapte olabileceği Microsoft Dynamics CRM, kullanıcı dostu arayüzü, başarılı süreç yönetimi özelliği, iş akışı desteği, raporlama ve denetim mekanizmaları ile işinizde verimlilik ve kazanç için en kuvvetli bileşen olacak.
  • Satış planlama ve yönetimini bölge ve takım bazında geliştirebilirsiniz.
  • Tekliflendirme için fiyat listeleri ve indirim listeleri yapılarını kullanabilirsiniz.
  • Satış grupları ve temsilcileri arasında tüm kayıtları rol bazlı paylaştırabilirsiniz.
  • Müşteri adayı yönetim sürecinizi otomize edebilirsiniz. Müşteri adayları ve fırsatlar için otomatik e-posta gönderimleri yapabilirsiniz. Müşteri adayı değerlendirme sürecini önceden belirlenmiş adımlara göre yönlendirebilirsiniz. Müşteri adaylarını segmente edebilirsiniz.
  • Fırsatlarınızı etkin bir şekilde yönetebilir, önceden belirleyeceğiniz seçeneklerle fırsatlarınızı kapatabilirsiniz.
  • Her fırsat için teklifleri ve revizyonları takip edebilirsiniz.
  • Rekabet ettiğiniz firmaları satış süreçlerinde takip edebilir, kazanım ve kayıpları ilişkilendirebilirsiniz.
  • Doküman yönetimi sayesinde tekliflerinizi eklenti dosyalar ile kayıt edebilirsiniz. Önceden tanımlı iş akışları ile teklif sürecini şekillendirebilirsiniz.
  • CRM’i web tarayıcınızın dışında, Microsoft Office Outlook üzerinden kullanabilirsiniz.
  • Microsoft Office Excel ve Microsoft Dynamics CRM verilerini birbirleriyle eşleyebilirsiniz.
  • Satış tahminlerinizi ve hedeflerinizi finansal periyotlarda ya da farklı kriterlerde kayıt altına alabilirsiniz. Satış kotalarını ve gerçekleşen satışları birey ve grup bazında takip edebilirsiniz.
 

Servis (Müşteri Hizmetleri)

Müşteri hizmetleri yönetiminde sözleşmelerin, talep ve şikayetlerin en kapsamlı ama en basit kurgulanabilir yapıda sunulduğu Microsoft Dynamics CRM ile müşterilerinizin sözleşmelerini başarılı şekilde takip edebilecek, iş akışları ile taleplerin yönetiminde verimliliği artırabilecek, raporlama ve denetim mekanizmaları ile sürece tam hakimiyet sağlayacaksınız.

  • Müşteri hizmet taleplerini ve geri bildirimlerini hızlı ve verimli cevaplayabilirsiniz. Taleplerin yönetimi sırasında müşteri bilgilerini hızlıca güncelleyebilirsiniz.
  • Talep yönetiminde önceden belirlenmiş iş süreçlerini uygulayabilirsiniz. Taleplerinizi kolay yönetilebilir ve kullanıcı dostu arayüze sahip iş kuyruklarıyla yönetebilirsiniz.
  • Müşteri sözleşmelerinizi kurumunuza uygun şekilde revize edebilir ve yönetebilirsiniz.
  • Doğru hizmet seviyesinde aktivite yapmak için personelinizi iş akışlarıyla yönlendirebilirsiniz.
  • Personelinizin sözleşme kapsamında sağladığı hizmetleri kolaylıkla raporlamasını sağlayabilirsiniz.
  • Doğru bilgiye doğru zamanda ulaşabilirsiniz. Bilgi havuzu sayesinde sorunlara ilk temas anında çözüm sağlayabilirsiniz.
  • Uyarı ve hatırlatmaları mobil cihazlar üzerinden temsilcilerinize iletebilirsiniz. Servis aktivitelerin yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
Hakkımızda
Beecorp olarak kurulduğumuz günden beri web tasarım ve yazılım, özel yazılım çözümleri, sosyal medya yönetimi, iş yeri yönetimi gibi yazılım hizmetlerinin yanı sıra güvenlik kamerası ve uçtan uca network çözümleri gibi donanımsal ihtiyaçlarınızı karşılıyoruz. Sizinle birlikte planlama, tasarım ve fikir paylaşımı ile projenizi olgunlaştırıyor, güvenlik testleri ve son kontrollerden sonra teslim ediyoruz.
Tüm Hakları Saklıdır. Telif Hakkı © 2016 BeeCorp - Teknoloji, Web tasarım, Yazılım ve Danışmanlık - Site Creation & Technology by BeeCorp Digital Solutions